followers

Monday, April 21, 2014

Malaysiakini kecewa media BM dan BI tidak siar berita mengenai pengebumian Karpal Singh?


Pelik dan Ajaib, berita sebegini pun menjadi isu kepada Portal online ini. Artikel bertarikh  April 21, 2014 yang dikeluarkan pada jam 2.00 petang bertajuk  Karpal gagal hiasi muka depan akhbar BM, BI menjadi persoalan pada pembaca berita seperti saya.

Perlukah semua surat khabar bercetak mengeluarkan berita mengenai mendiang karpal singh di muka hadapan akhbar mereka? Kalau tak keluar adakah ia menjadi satu masalah?

Biarkanlah Dinasti Lim membayar budi mereka kepada mendiang, kerana saya yakin akhbar Berbahasa Melayu dan BI ada hak untuk meletakkan apa jua berita dihadapan akhbar mereka.

persoalan saya penulis kecewa atau tidak hanya dia yang mengetahuinya... 


4 comments:

Anonymous said...

Perkara macam nie pun nak jadikan isu ka???? Pelik2

Anonymous said...

Sukahati akhbar tu la nak siar berita apa, lagipun org melayu yg waras x suka baca pasal benggali mabuk tu.

Anonymous said...

Siapa si karpal ne...
Yang aku tahu dia ne anti raja raja melayu dan anti islam.
Kalau aku salah tolong perbetulkan tapi mestilah melalui ayat2 yang sopan.

Melanau said...

biarkan pembangkang berbangga dengan pejuang mereka yang selama ini menentang pelaksanaan hudud..